Sannin Hika//Gama Sennin//Summon Master//Admin//Game Master
Profesje w naszej grze s± nieco inne ni¿ w codziennym ¿yciu. S± one du¿o bardziej przyjemne i mo¿na z nich czerpaæ wiele wiêcej korzy¶ci. Tutaj mo¿ecie siê na owe profesje zapisywaæ, oczywi¶cie po spe³nieniu odpowiednich wymagañ.
Wyznawca Jashin: Bardzo ciekawa, aczkolwiek nieco przera¿aj±ca i "chora" profesja. Poprzez modlitwê i sk³adanie darów bogowi Jashin, pomaga on nam w walce. Opiszê mo¿e nieco wiêcej o tym "czym¶"
Profesja Wyznawca Jashin dzia³a do¶æ skomplikowanie. Nieod³±cznym przedmiotem, zwi±zanym z t± religi± jest naszyjnik boga Jashin. Jego pomoc w walce jest do¶æ du¿a. Poprzez skosztowanie krwi przeciwnika, rysujemy dziwny okr±g w którym stajemy. Po jakim¶ czasie (max. do 3 minut) zaczyna dzia³aæ kl±twa. Tak, kl±twa! Nasze cia³o nabiera innego koloru. Je¿eli w czasie dzia³ania kl±twy przeciwnik nas zechce zaatakowaæ, wówczas tak jakby atakowa³ sam siebie. My czujemy ból, a przeciwnik zostaje zraniony. Nasz ból jednak nie zadaje nam ran. Mo¿emy nawet zaatakowaæ sami siebie, a i tak przeciwnik zostaje zraniony. Dzieje siê tak, dziêki krwi przeciwnika, któr± narysowany jest okr±g. Jednak¿e jest jedno "ale". Po wyj¶ciu z "granicy" kl±twa natychmiast przestaje dzia³aæ.
Wymagania:
-Ranga min. Jounina
-Z³y charakter
-Nie byæ w ¿adnym klanie
-Nie mieæ umiejêtno¶ci "gan", tzn. "ocznych" typu Rnnegan czy Tsuujitegan
Majiru jutsu: Profesja ta pozwala nam na ³±czenie 2 jutsu. Jednak u¿ywanie jej jest do¶æ trudne. A to dlatego, gdy¿ w do¶æ krótkim czasie trzeba wykonaæ potrzebne pieczêcie oraz skupiæ chakrê tak, by wykonaæ oba jutsu i po³±czyæ je. Jednak¿e jutsu te nie zabieraj± tyle chakry. Za³ó¿my, ¿e jutsu, które chcemy po³±czyæ poch³aniaj± 200 i 100 pkt chakry. To nie zabiera nam 300 pkt, tylko po po³owie z ka¿dego czyli 100 + 50=150.
Wymagania:
-Ranga min. Jounina
-Statystyka zrêczno¶æ min. 15
-Znaæ jutsu, które chce siê po³±czyæ
-Mieæ specjalizacje ninjutsu
-Kontrola chakry min. 3 lv.
Summon master: Profesja pozwala nam na podpisanie i kupienie wiêcej ni¿ normalnie jest to mo¿liwe paktów z summonami. Mo¿liwe jest podpisanie 2 paktów, a dziêki tej profesji mo¿emy podpisaæ ich max. a¿ 6. Ponadto z summonami tymi mo¿emy trenowaæ. Dodatkowo mo¿emy przywo³aæ wszystkie na raz, potrzeba jednak do tego do¶æ du¿y zasób chakry, by za pomoc± jednego Kuchioyse no jutsu przywo³aæ wszystkie swe summony.
Wymagania:
-Ranga min. Sannina
-Wygraæ 30 walk
-Wcze¶niej mieæ podpisany pakt z min. jednym summonem
-Znaæ Kuchiyose no jutsu
Shuso chakra: Na polski" Mistrz ¿ywio³u chakry. Jest to bardzo po¿yteczna profesja. Pozwala nam na u¿ywanie wszystkich jutsu z danego ¿ywio³u nie zale¿nie od tego, na jakim poziomie stoi nasza umiejêtno¶æ pos³ugiwania siê natur± chakry. Profesja obejmuje wasze pierwsze 2 ¿ywio³y.
Wymagania:
-Ranga min. Jounina
-Wygraæ 30 walk
-Wcze¶niej mieæ min. jeden ¿ywio³ i znaæ z niego jakiekolwiek jutsu.
Jingou Go shin: Do¶æ przera¿aj±ca profesja. Pozwala ona nam na wch³oniêcie serca naszego rywala, gdy go zabijemy. Wówczas po aktywowaniu serca potrafimy te techniki i umiejêtno¶ci, które umia³ nasz rywal za ¿ycia. Max. ilo¶æ serc, które mo¿emy wch³on±æ to 5. Ponadto na raz mo¿emy aktywowaæ jedno serce, oczywi¶cie nie licz±c swojego.
Wymagania:
-Ranga min. Sannina
-Mieæ z³y charakter
-Nie mieæ Umiejêtno¶ci specjalnej Rinnegan czy Senjutsu albo Satetsu.
-Wygraæ 50 walk.
Kubi ryou: £owca g³ów. Dziêki tej profesji mo¿emy zabiæ naszego rywala, a nastêpnie sprzedaæ jego cia³o w "Punkcie wymiany". Tam jest podany cennik.
Wymagania:
-Ranga min. T.Jounina
-Mieæ z³y charakter
Offline