Sannin Hika//Gama Sennin//Summon Master//Admin//Game Master
Wasze rangi, które poda³em wcze¶niej (Genin, Chuunin itd.) to rangi podstawowe. Teraz poznacie rangi dodatkowe, które mo¿ecie uzyskaæ po osi±gniêciu pewnych wymagañ.
Nukenin - Ninja, którzy odeszli ze swoich wiosek, czêsto za mroczn± przesz³o¶æ (pope³nianie przestêpstw itp.) albo dla innych korzy¶ci. G³ównymi rywalami Nukeninów s± Oinini, którzy na polecenie Kage maj± za zadanie dowiedzieæ siê wszystkiego o przydzielonym mu Nukeninowi, a nastêpnie, gdy tylko to mo¿liwe, zlikwidowaæ go. W zale¿no¶ci od Kage wioski, danemu nukeninowi, mo¿na z³agodziæ wymiar kary.
Przyk³ad: Sasuke Uchiha, Kisame Hoshigaki, Itachi Uchiha
Wymagania:
-Ranga podstawowa min. Jounin
-Odej¶æ z wioski
-Wykonaæ min. 30 misji
-Mieæ z³y charakter
Oinin - Ninja, których obowi±zkiem jest polowanie na Nukeninów. ¦ladem na to, i¿ ofiarom Oinina pad³ Nukenin jest zabicie poprzez zranienie w g³owê. Po zabiciu oriary pozbywaj± siê cia³a za pomoc± ró¿nych metod, które s± znane tylko im. Pozbycie siê zw³ok jest konieczne, je¿eli nikt prócz Kage i Oininów ma siê nie dowiedzieæ o osobistych danych ninja. Ka¿dy Oinin ma karty Nukeninów i zna ich na wylot. Ponadto ka¿dy musi dog³êbnie znaæ anatomiê cz³owieka.
Przyk³ad: Haku, Sai, Yamato
Wymagania:
-Ranga podstawowa min. Jounin
-Byæ w wiosce
-Wcze¶niej nie nale¿eæ do ¿adnej organizacji
-Wykonaæ min. 30 misji
-Mieæ dobry charakter.
Seinin - Pustelnik ninja. Ninja odosobniony od ludzi, który podró¿uje po ¶wiecie. Trenuje w samotno¶ci. Jest takim jakby koczownikiem. Nie mieszka w jednym miejscu, lecz osadza siê w wielu miejscach. Je to, co daje matka natura. Nie musi s³uchaæ nikogo i jest neutralny, je¶li chodzi o zachowanie - nie grozi mu ¿adna kara. Pustelnik ma pod tym wzglêdem dobrze, ¿e mo¿e nauczyæ siê o jedn± Zaawansowan± umiejêtno¶æ wiêcej ni¿ normalny ninja i o 2 umiejêtno¶ci zwyk³e wiêcej ni¿ zwyk³y ninja.
Przyk³ad: Jiraiya
Wymagania:
-Ranga podstawowa min. Jounin
-Odej¶æ z wioski
-Mieæ zaliczone min. 40 misji
Tsukakunin - Kurier ninja. Jego zadania s± do¶æ jasne - dzia³a na zasadzie takiego jakby listonosza. Dostarcza on pocztê i wiadomo¶ci od Kage swojego kraju do w³adz drugiego. Niektórzy Kurierzy ryzykuj± nawet ¿yciem, by dostarczyæ wa¿ne informacje.
Przyk³ad: Brak
Wymagania:
-Ranga podstawowa min. T.Jounin
-Byæ w wiosce
-Zaliczone 20 misji
Kanchi Tanpu - Osoba o tej randze potrafi wykrywaæ obecno¶æ przeciwników oraz ich ilo¶æ poprzez wyczucie chakry. Wykwalifikowany Kanchi Tanpu potrafi wyczuæ swojego rywala nawet z bardzo dalekiej odleg³o¶ci, a tak¿e rozpoznaæ wroga. Ka¿dy ninja ma inn± chakrê. Nawet chakra osób bêd±cych w tym samym klanie, ró¿ni siê.
Przyk³ad: Karin, Fu, Shi
Wymagania:
-Ranga min. Jounin
-Wygraæ 20 walk i zaliczyæ 20 misji
-Mieæ specjalizacjê ninjutsu
Iryou-nin - Medyczny ninja. ¯eby byæ takim ninja, potrzebna jest du¿a inteligencja, znajomo¶æ du¿ej ilo¶ci schorzeñ oraz znajomo¶æ uk³adu krwiono¶nego, nerwowego, pokarmowego, oddechowego i wielu innych. Ninja medyczny uczy siê leczyæ, poprzez skupienie w rêku niewielkiej ilo¶ci chakry, któr± mo¿e leczyæ nieg³êbokie rany. Oczywi¶cie, im wiêcej chakry w³o¿y w leczenie, tym szybciej i g³êbsz± ranê uzdrowi.
Przyk³ad: Iashi, Sakura, Ino, Tsunade
Wymagania:
-Ranga min. Jounina
-Specjalizacja ninjutsu i umiejêtno¶æ akademicka Kontrola chakry na 3 poziomie.
Offline